Driftoptimering af dit værksted
- Hvad er målsætningen
- Udnytter du dine ressourcer optimalt?
- Prioriter dine indsatser.
- Har du styr på dine omkostninger?
- Er dine kalkulationer rigtige og matcher din effektivitet?
- Har du styr på din fakturering?
- Har du styr på dit dækhotel? Reel bevægelse og validitet
- Har du styr på din reklamationsproces? – mister du penge?
- Kender du dine kundestørrelse og udvikling?
- Hvad er dit fulde potentiale
Få hjælp fra Lars Rasmussen til f.eks. håndtering og samkøring af stort set alle udtræk fra dit DMS – uanset brand, balancer, effektivitet – time til time, fakturerede linjer, oprettede biler & debitorer, GDPR, hjulhotel – reel bevægelse og validitet. Kontakt Lars Rasmussen
Hvad får du ud af samarbejdet med os ?
- Et klart fokus på en forbedret bundlinje.
- En bedre rejse ind I fremtidens udfordringer.
- Dialog og løsningsforslag som tager udgangspunkt I en bred erfaring på alle niveauer
- Et skarpt blik ind i maskinrummet og de udfordringer og muligheder som ligger
- Klar og direkte tale.
- Vi har Hands-on og vi eksekverer
GDPR
Friheden til kommunikationen med dine kunder, grundlægges ved ajour GDPR – har du styr på det? Eller skal jeg hjælpe dig – det er ikke så slemt som det lyder. Du har garanteret allerede i forvejen alle nødvendige applikationer i dit system. Lad mig hjælpe dig
Der tjenes for lidt! Er det fordi processerne halter?
Indtjeningen i branchen er ulige fordelt, hvor store aktører i den ene ende vokser støt og drives hastigt frem med investeringer i fremtidens marked, og andre ligger fladt og med en ledelse, strategi og økonomi, der ikke giver basis for en reel fremtid. Eller hvad?
Er det fordi de mindre aktører ikke har styr på basis? Har de styr på deres købte og solgte timer? Har de styr på at det er den rigtige mand til det rigtige arbejde? Har de styr på reklamationsprocessen? Har de styr på deres dækhotel? Og bruger de det aktivt? Har de styr på deres udlejningsbiler? Og bliver de faktureret hver gang? Der er der mere end 3 million person- og varebiler på de danske veje, som på konventionel teknik og ejerskab, skal holdes kørende mange år endnu. Så der er masser at skrue i – i hvert fald nu og de næste år.
Får du nok ud af det? Kontakt mig, og lad os sammen finde ud af det